Reklamace

Jak postupovat, pokud něco nefunguje tak jak má a je třeba poslat zboží opravit?

Taková situace je vždy samozřejmě nepříjemná a často otravná, vynasnažím se vyřešit Vaši reklamaci co nejrychleji to je možné - obvykle ještě ten samý den. Postupujte následovně:

Zálohujte data Zálohujte veškerá svá data.
V případě poškození systému či zavirování dojde ke kompletní reinstalaci systému, případně výměně celého disku.
Přiložte papír s údaji Přiložte do reklamované zásilky papír s informací s Vaším jménem, ideálně s číslem objednávky a detailně popište problém jak se závada projevuje.
Odešlete prosíme tuto informaci také na email info@bestcomp.cz pro naši evidenci.
Zabalte pečlivě do polystyrenu Pokud odesíláte počítač, zabalte jej ideálně do originální krabice s polystyreny. Pokud nemáte originální krabici, je nutné zabalit alternativně s použitím polystyrénů či molitanů. Zabalení jen do kartonu není možné – došlo by k poškození PC během přepravy a za nevhodné zabalení nemůžeme ručit. Napájecí kabel neposílejte.
PPL doprava zdarma Přejděte na stránku PPL, vše vyplňte, a balík s obdrženým kódem či štítkem odneste na pobočku PPL či si nechte vyzvednout řidičem u vás doma. Bude zdarma odesláno k nám na pobočku. Zde je seznam poboček PPL. Pokud nemáte poblíž žádnou pobočku PPL, můžete doručit či poslat jiným způsobem na naši adresu viz kontakty.
Rychlé vyřízení reklamace Jakmile zboží dorazí, okamžitě se problémem zabýváme. Obvykle je vyřešeno ještě ten samý den, ve výjimečných případech je vyřešeno do týdne a odesláno zpět k Vám. Děkuji za Vaši spolupráci, udělám vše pro to, aby jste měli zboží opět co nejdříve zpět.
×

Splátková kalkulačka ESSOX