Reklamace
Jak postupovat, pokud něco nefunguje tak jak má a je třeba poslat zboží opravit?
Taková situace je vždy samozřejmě nepříjemná a často otravná, vynasnažím se vyřešit Vaši reklamaci co nejrychleji to je možné - obvykle ještě ten samý den. Postupujte následovně:
- Přiložte do reklamované zásilky papír s informací o Vašem jméně, případně s číslem objednávky a detailně popište problém jak se závada projevuje. Odešlete prosíme tuto informaci také na email info@bestcomp.cz pro naši evidenci.
- Pokud odesíláte počítač, zabalte jej ideálně do originální krabice s polystyreny. Pokud nemáte originální krabici, je nutné zabalit alternativně s použitím polystyrénů či molitanů. Zabalení jen do kartonu není možné - došlo by k poškození PC během přepravy. Neposílejte napájecí kabel.
- Balík odneste na pobočku Zásilkovny (ne do Z-BOXU), obsluze sdělte kód 95180680 a nechte si vystavit potvrzení o odeslání. Vše bude zařízeno a zdarma odesláno k nám na pobočku. Zde je seznam poboček Zásilkovny.
- Pokud nemáte poblíž Zásilkovnu, samozřejmě můžete doručit či poslat jakýmkoliv jiným způsobem na naši adresu BestComputer s.r.o., V Hájku 63, 31200 Plzeň, 602443351, info@bestcomp.cz
- Jakmile zboží dorazí, okamžitě se problémem začínáme zabývat a o postupu budete informováni. Obvykle je vyřešeno ještě ten samý den, ve výjimečných případech (pokud se čeká na nějaký díl) je vyřešeno do týdne a odesláno zpět k Vám.
- Děkuji za Vaši spolupráci, udělám vše pro to, aby jste měli zboží opět co nejdříve zpět.